سرزمین من
دیار غریب

 

 



نظرات شما عزیزان:

goleroz
ساعت16:23---1 فروردين 1392
زنده باد افغانستان.
وب زیبایی داری
موفق باشی


مهدی
ساعت21:09---19 شهريور 1391
سلام
موفق باشید


هدی
ساعت22:26---17 شهريور 1391
سلام مجتبی عزیز
من تو وبم لینکت کردم اما نتونستم تو وبت لینکم و بذارم.... زحمتش با خودت


مینا
ساعت17:32---17 شهريور 1391
ممنون که سر زدی درضمن به جای اینکه تشویق کنید آدمو ناامید میکنی من رشته کاراته کان زن ریو فعالیت میکنم

در کل موفق باشید.

ناامیدم کردی برادر
پاسخ:مینا خانم من واقعا شرنده شدم ولی حقیقت اینه . آدرس وبلاگتو میذاشتی بتونم دورباره برگردم یادم رفت سیو کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 21 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط مجتبی حکیمی